ستارگان حکمت و فلسفه

ستارگان حکمت و فلسفه

مرجعی از با ارزشترین سخنان زیبا و ناب Jomalat Ziba
ستارگان حکمت و فلسفه

ستارگان حکمت و فلسفه

مرجعی از با ارزشترین سخنان زیبا و ناب Jomalat Ziba

حکیم ارد بزرگ : اینترنت ، دستگاه شتاب دهنده شکوفایی اندیشه آدمیان است .

آینده از همین امروز می گذرد ، پس امروز را باید به درستی پیمود . حکیم ارد بزرگ 
بزرگداشت ، بخشش بی ریای مهر است ، مهری که با آن می توان بوی بهار را همیشه همراه داشت .  حکیم ارد بزرگ 
اینترنت ، دستگاه شتاب دهنده شکوفایی اندیشه آدمیان است .  حکیم ارد بزرگ
سیاستمداران ، بیشتر زمان ها ، پاسخگوی پرسش هایی هستند که دوست دارند . حکیم ارد بزرگ
سیاستمدار ناتوان ، به جای گفتگو با خردمندان و آگاهان ، با چاپلوسان نادان ، نشست و برخاست می کند . حکیم ارد بزرگ
چه نیک مردان و زنان برآزنده ایی که همچون باران می بارند ، برای شکوفا شدن اندیشه آیندگان .  حکیم ارد بزرگ

__________________________


استقلال خوزستان درپی رسیدن به صدر جدول    
۱۳۹۴\۰۸\۰۹ - ۱:۰۸ PM


هفته یازدهم رقابتهای لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور امروز شنبه با برگزاری ۷ دیدار به پایان می‌رسد که در مهمترین بازی استقلال خوزستان میهمان نفت تهران است.

به گزارش خبرگزاری صداو سیما ، باتوجه به توقف استقلال تهران برابر پرسپولیس ، تمام نگاه‌ها به عملکرد استقلال خوزستان در تهران است زیرا این تیم در صورت برتری مقابل نفت می‌تواند به رتبه نخست صعود کند و بعد از 5 هفته صدرجدول را تغییر دهد.


البته شاگردان شگفتی‌ساز عبدالله ویسی کار سختی برابر مردان احیا شده علیرضا منصوریان دارند زیرا نفتی‌ها بعد از 8 هفته ناکامی، در دو هفته گذشته دو برد ارزشمند بدست آورده و می‌خواهند با هت‌تریک در پیروزی، بطور کامل از جمع تیم‌های پائین جدول فاصله بگیرند.


ذوب‌آهن اصفهان رده سومی که هفته پیش در 10 دقیقه طوفانی شکست 4 بر یک را با تساوی 4 بر 4 عوض کرد، در این هفته میزبان راه‌آهن یکی از چهار تیم پائین جدول است و می‌خواهد از امتیاز میزبانی برای رسیدن به پیروزی استفاده کند. کسب 3 امتیاز این مسابقه شانس شاگردان گل‌محمدی را در پایان هفته به رده دوم برساند اما راه‌آهنی‌ها هم برای بهبود جایگاه‌شان در جدول، نمی‌خواهند بدون امتیاز اصفهان را ترک کنند.


در اهواز یک بازی جالب برگزار می‌شود، جائیکه سپاهان بازنده بزرگ هفته دهم میهمان استقلال اهواز قعرنشین است. سپاهان برای احیای روحی و آشتی موقت با هوادارانش تنها باید در این بازی پیروز شود زیرا از دست دادن امتیاز در اهواز هم برای این تیم اصفهانی و هم سرمربی‌اش یعنی حسین فرکی گران تمام می‌شود. استقلال اهواز هم پس از 4 باخت متوالی در لیگ، در صورت موفقیت برابر سپاهان، می‌تواند به بهترین شکل به بحران نتیجه‌گیری‌اش پایان بخشد.


دیدار صبا و تراکتورسازی در قم هم یکی از دیدارهای جذاب این هفته است؛ نبرد تیم‌های پنجم و ششم جدول که برنده آن شانس رسیدن به رده سوم را هم دارد. در این بازی تساوی باعث سقوط هر دو تیم می‌شود و هیچکدام از دو تیم خصوصا تیم علی دایی نمی‌خواهد در خانه بازنده باشد. صبا از 5 بازی خانگی‌اش در این فصل 3 پیروزی و 2 تساوی بدست آورده و در این بین 3 بازی خانگی گذشته‌اش را با برد به پایان رسانده است که این نشاندهنده موفقیت این تیم در خانه است. تراکتور هم بعد از ناکامی بزرگ در هفته دهم، به فکر برد در زمین صبا برای به فراموشی سپردن آن بازی است.


سیاه‌جامگان هم بعد از دو باخت متوالی و برای پایان دادن به روزهای عدم نتیجه‌گیری میزبان سایپا است. این تیم که در 5 بازی گذشته پیروز نشده، در صورت بردن سایپا می‌تواند امیدوار به خروج از مثلث قعرنشینان باشد، نتیجه‌ای که دوباره سایپا را وارد بحران می‌کند. سایپایی‌ها هم برای اینکه بیش از این در جدول لیگ پائین نروند، تنها به پیروزی در این بازی می‌اندیشند.


در انزلی هم تیم ملوان که همچنان در بحران مالی قرار دارد، میزبان فولاد خوزستان است. این تیم شمالی که هفته پیش با شکست از پرسپولیس به جمع 6 تیم پائین جدول اضافه شد، امیدوار است با برتری مقابل فولاد به وضعیتش در جدول لیگ سروسامان دهد. البته فولاد هم که هفته قبل نخستین بردش در لیگ پانزدهم را بدست آورد و از قعرجدول جدا شد، نمی‌خواهد دست خالی انزلی را ترک کند.


تیم‌های میانه جدول یعنی گسترش فولاد - پدیده مشهد هم در تبریز برابر هم به میدان می‌روند که برنده این مسابقه به نیمه بالای جدول خواهد رسید. هرچند درحال حاضر گسترش در رده هشتم قرار دارد اما اگر در این بازی هم امتیازی از دست بدهد، به نیمه پائینی جدول سقوط خواهد کرد.


برنامه دیدارهای هفته یازدهم لیگ برتر در روز شنبه و اسامی داوران:



روز شنبه نهم آبان 94:


گسترش فولاد تبریز – پدیده از ساعت 15 در ورزشگاه اختصاصی گسترش تورج حق وردی- علی میرزابیگی- سعید زارع- هادی حاج عباسی     ناظر داوری: ایرج نظری


سیاه جامگان – سایپا از ساعت 15 در ورزشگاه ثامن محمد ملکی- محمدرضا امینی- یعقوب حجتی- رضا عادل     ناظر داوری: حیدر شکور


صبای قم – تراکتورسازی تبریز از ساعت 15:30 در ورزشگاه یادگار امام (ره)مهدی سیدعلی- حسن ظهیری- قهرمان نجفی- محمدحسین ترابیان     ناظر داوری: عبداله باعزم

نفت تهران – استقلال خوزستان از ساعت 15:30 در ورزشگاه تختیپیروز سیف الله پور- محمدرضا منصوری- مهدی شفیعی- وحید کاظمی     ناظر داوری: اسماعیل صفیری


ملوان بندر انزلی – فولاد خوزستان از ساعت 15:30 در ورزشگاه تختیعلیرضا فغانی- بابک داوری- حمید کنعانی- سعید رحیمی مقدم     ناظر داوری: محمود رفیعی


ذوب آهن – راه آهن از ساعت 15:30 در ورزشگاه فولادشهرحمید حاج ملک- حسین طالقانی- فرهاد مروجی- روح اله شریفی     ناظر داوری: زاهد بحرینی

استقلال اهواز – سپاهان از ساعت 16:50 در ورزشگاه غدیرسعید بخشی زاده- حمید غمزه- رسول ذورقی- یاسر همرنگ     ناظر داوری: ابوطالب طاهریان


جدول گلزنان :


6 گل: مهدی طارمی (پرسپولیس)، مهرداد محمدی (راه‌آهن) و حسن بیت‌سعید (استقلال خوزستان)



5 گل: امید ابراهیمی (استقلال)


3 گل: مهدی خیری و محسن یوسفی (پدیده)، سجاد شهباززاده (استقلال)، غلامرضا رضایی (سایپا)، محمد قاضی (صبای قم)، آرش افشین (ملوان)، داریوش شجاعیان (گسترش فولاد)، بختیار رحمانی (تراکتورسازی) و احسان حاج‌صفی (سپاهان)
-----------------
هیئت بلندپایه اقتصادی آلمان در ایران    
۱۳۹۴\۰۸\۰۹ - ۱۲:۵۴ PM


"ایلزه ایگنر" وزیر اقتصاد ایالت باواریا در بیانیه ای اعلام کرد: هیات بلندپایه اقتصادی ایالت باواریای آلمان روز شنبه نهم آبان، دیدار ۵ روزه خود را از ایران برای یافتن فرصت های بازرگانی، آغاز می کند.


به گزارش خبرگزاری صداوسیما، سفر این هیات 130 نفری از 31 اکتبر تا 4 نوامبر ( 9 – 13 آبان) طول خواهد کشید و "ایلزه ایگنر" وزیر اقتصاد ایالت باواریا که ریاست این هیات را به عهده دارد، روز اول نوامبر (10 آبان) به طور رسمی دفتر گسترش تجارت باواریا را در تهران، افتتاح خواهد کرد.

ایگنر در بیانیه خود اعلام کرد: پایان قریب الوقوع تحریم های ضد ایرانی می تواند آغازکننده دوره تازه ای در روابط تجاری میان ایران و این ایالت واقع در جنوب آلمان فدرال باشد.

وی تاکید کرد: ایران بازار بسیار جذاب و پرسودی برای شرکت های اروپایی است.

به گفته ایگنر، ظرفیت افزایش صادرات باواریا به ایران دستکم 4 تا 5 برابر شرایط کنونی است.

میزان صادرات باواریا به ایران در سال 2014 حدود 220 میلیون یورو بود که نسبت به 5 سال پیش از آن 50 درصد کاهش یافته است.

قرار است ایگنر با مقام های رسمی، بانوان بازرگان و نمایندگان شرکت های نوآور ایرانی ملاقات کند.

بسیاری از شرکت های باواریایی به ویژه شرکت های فعال در حوزه صنایع خودروسازی، ماشین آلات و زیرساخت، امیدوار به بستن قراردادهای تجاری با ایران هستند.

شرکت های عمده فعال در زمینه الکترونیک و خودروسازی از جمله زیمنس، بی ام دبیلو، آئودی در ایالت باواریا مستقر هستند که از نظر اقتصادی، موفق ترین ایالت آلمان به شمار می رود.


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.